I L O V E THE W A Y U L I E

Just gonna stand there and watch me burn
Well that's all right because I like the way it hurts
Just gonna stand there and hear me cry
Well that's all right because I love the way you lie
I love the way you lie

I can't tell you what it really is, I can only tell you what it feels like
And right now it's a steel knife in my windpipe
I can't breathe but I still fight while I can fight
As long as the wrong feels right it's like I'm in flight
High off her love, drunk from my hate, it's like I'm huffin' pain
And I love it the more I suffer, I suffocate
And right before I'm about to drown, she resuscitates me, she fckkin' hates me
And I love it, "wait, where you goin'?"
"I'm leavin' you," "no you ain't come back"
We're runnin' right back, here we go again
So insane, cause when it's goin' good it's goin' great
I'm superman with the wind at his back, she's Lois Lane
But when it's bad it's awful, I feel so ashamed I snap
Whose that dude? I don't even know his name
I laid hands on her
I'll never stoop so low again
I guess I don't know my own strength

Just gonna stand there and watch me burn
Well that's all right because I like the way it hurts
Just gonna stand there and hear me cry
Well that's all right because I love the way you lie
I love the way you lie

You ever love somebody so much you can barely breathe
When you with em you meet and neither one of you even know what hit em
Got that warm fuzzy feeling
Yeah them chills used to get em
Now you're getting fuckin' sick of lookin' at em
You swore you'd never hit em, never do nothin' to hurt em
Now you're in each other's face spewin' venom in your words when you spit em
You push pull each other's hair
Scratch claw hit em throw em down pin em
So lost in the moments when you're in em
It's the rage that's the culprit, controls you both
So they say it's best to go your seperate ways
Guess that they don't know ya
Cause today that was yesterday
Yesterday is over, it's a different day
Sound like broken records playin' over
But you promised her next time you'll show restraint
You don't get another chance
Life is no nintendo game, but you lied again
Now you get to watch her leave out the window
Guess that's why they call it window pane

Just gonna stand there and watch me burn
Well that's all right because I like the way it hurts
Just gonna stand there and hear me cry
Well that's all right because I love the way you lie
I love the way you lie

Now I know we said things, did things, that we didn't mean
And we fall back into the same patterns, same routine
But your temper's just as bad as mine is, you're the same as me
When it comes to love you're just as blinded
Baby please come back, it wasn't you, baby it was me
Maybe our relationship isn't as crazy as it seems
Maybe that's what happens when a tornado meets a volcano
All I know is I love you too much to walk away though
Come inside, pick up the bags off the sidewalk
Don't you hear sincerity in my voice when I talk?
Told you this is my fault, look me in the eyeball
Next time I'm pissed I'll aim my fist at the drywall
Next time there won't be no next time
I apologize even though I know it's lies
I'm tired of the games I just want her back
I know I'm a liar if she ever tries to fuckin' leave again
I'ma tie her to the bed and set this house on fire
Just gonna

Just gonna stand there and watch me burn
Well that's all right because I like the way it hurts
Just gonna stand there and hear me cry
Well that's all right because I love the way you lie
I love the way you lie
[End]

W H O CAN G I V E ME T H I S???


Leica D-LUX 5 Digital Camera (Black) 


Product Highlights

Super-Fast F/2.0 Lens

High Resolution 10.1MP

24-90mm (Equivalent) 3.8x Zoom Lens

3" LCD Display

Classic Leica Design

720p HD Video

O.I.S. Image Stabilization

Professional Quality Image Processing

Sensitivity Up to 12800 ISO

3rd R A Y A 2010 = BERAYA LAHHHH~

Barulah RAYA namenye
beraya disana sini...
Hari ni 1st raya aku actly..
1st umah aku pegi umah MAKLANG
open house merangkap kenduri d0a selamat
tuk cousin aku MAMAT yg akan fly 14th ni 
further study 
when is my turn???
ngeee~

Seron0k ber0nok2 arini jumpe
makcik p0kcik n cousins2 aku 
bukan slalu dapat jumpe camni EXCEPT during RAYA
heheheh
cume m00d xberapa nk naik la c0z family sume 
xcukup ahli hehhe~
tp yg ada p0n dah meriah jugak
huhuhh

TQ makLANG n family
lauk2 sume sedap n siap tapaw beb huhuh
next open house umah makngah lak kt bangi
tp keje bebbb
adoiii~
camno???

Ni adalah beberapa pic kenangan 
raya tahun ni 
ENJOY



macam amek gambar tyme skolah d0lu2
hehehhe
Depan: Abg fuad, makngah, MAK, maklang, makcik, maksu, kaklong, maksu timah, izzah, salamah
Blakang: Busu/Syurah,AKU,AYAH, mamat, paklang, burhan, pakngah, muaz, kakngah, abg alid
( mahap ada kezen yg aku xingat name dorg huhuhu)

..::THE END::..

2nd R A Y A 2010 = M O V I E

CUTIII ser0n0k ber0n0k2 hhahaha
at last cuti "gahye" jugak heheheh
Dah hepi22 cuti nk raye skali pagi td kene tinggal daaa..
Mak lik k.sgor dgn angah
n aku tgl s0rg
ala2 "HOME ALONE" gitu 
hehehehh
senanye TERlajak tid0 2pasal kene tgl ;(

Xpe2 kne tinggal
slamat kakasih hati ada kt cni 
call pye call xangkat2
td0 xhengat dunia agaknye
setelah beberapa kali call akhirnye angkat gak
So pergilah kami tgk wayang
niat nk tgk GROWN UPS
tp HAMPEH xda plak kat JJ
Last2 tgk la cite ni....
gile X best..
xmcm SENARIO yg dlu
xklakar...cite slow
sampai BF aku p0n leh td0..
Wahid p0n xda..
y?
sgt BORING!!
tp slamat tyme raye so bole dimaafkan
tp xw0rth it lnsg g tgk
bek tgk ASTRO lg byk cite best
ngaaaa~
ni kritikan yg MEMBINA ye..
BUKAN menghina
TQ to my SYG sbb temankan sy yg telah ditinggalkan td
n TQ 4 d shirts..it's very C A N T I K
& size p0n sedang2 elok je
pandai SYG pilih ;)
yess da bju baru nk g keje
yeeehaaaa

..::THE END::..

1st R A Y A 2010 = W O R K I N G

Salam Aidilfitri
uhuhhu
raya...rayaa...
kerja...kerjaaaa~
xkisah la kerja ke X same aje kan
cuti p0n enjoy kerja p0n enj0y
H E P P Y
S E L A M A T  H A R I  R A Y A  
A I D I L F I T R I  
M A A F  Z A H I R  &  B A T I N



30 Perkara Perempuan x Sempat Bgtau Lelaki.....

1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.

2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.

3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan).

4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.


5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!!


6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau macam mana nak menerima pujian.


7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati,tolak cintanya dengan lembut,jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diriwanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan,dia akanlakukan apa saja.


8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak cintanya,biarkan dia untuk seketika.Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia sorang kawan,cubalah tegur dia perlahan-lahan.


9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa.Muzik,puisi,lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.


10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni lansung tak berguna.


11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.


12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan respon positif,misalnya menghubunginya melalui telefon,si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat,tetapi sebaik saja ganggang diletakkan,dia akan menjerit kesukaan dan tak sampai sepuluh minit,semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut.


13. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita.Jadi jangan senyum sebarangan.


14. Jika kamu menyukai sorang wanita,cubalah mulakan dengan persahabatan.Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.


15. Jika sorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak keluar,tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat denganmu.


16. Tetapi jika dalam masa yang sama dia menghubungimu atau menunggu panggilan darimu,teruskan usahamu untuk memikatnya.


17. Jangan sesekali mengagak apa yang dirasakannya.Tanya dia sendiri!!


18. Selepas sorang gadis jatuh cinta,dia akan sering tertanya-tanya kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.


19. Kalau kamu masih tercari-cari cara yang paling romantik untuk memikat hati sorang gadis,cubalah rajin-rajinkan tangan menyelak buku-buku cinta.


20. Bila setiap kali gambar kelas keluar,benda pertama yang dicari oleh wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya,kemudian barulah dirinya sendiri.


21. Bekas teman lelaki akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di hatinya!!


22. Satu ucapan 'Hi' sahaja sudah cukup menceriakan harinya.


23. Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.


24. Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata nak tackle kawan mereka yang paling cantik.


25. Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan tanpa sebarang kompromi.


26. Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh hati..


27. Senjata wanita adalah airmata!!


28. Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya mengadakan surprise buatnya(hadiah,bunga atau sekadar kad ucapan romantis).Mereka akan rasa terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati.Dengan i! ni dia tak akan ragu-ragu terhadapmu.


29. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya.So,kalau nak memikat wanita pandai-pandailah...


30. Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa.